Äntligen fredag

I vanliga fall brukar fredagen vara snabbt hem från jobbet , packa bilen sen i väg till stugan.
När 13 mil är körda så in med allt och ....äntligen fredag och ledigt"
Men inte idag , för idag skulle vi iväg och ta bort 129 stycken knäckstenar som annars skulle fara till soptippen..(vilken vansinig idé).

Tre lass på kärran blev det innan de var på plats hos oss. Men herrgud vad tungt det blev, upptäckte muskler som jag inte använt på 14 år minst.
Nu ska alla stenar högtryckstvättas så vips blir de som nya.

Väl hemma och ett glas vin för "duktigt" jobb så satte jag mig framför datorn och kollade kombilotteriet.
OCH jag vann...............helt otroligt.......
En 500 kronors vinnst så nu ska vi bara bestämma vad vi ska väljs, inte helt lätt.............finns ju sååååååå mycket att välja på.
Ska jag ta 6 stycken djupa tallrikar eller knivsett eller kanske slå till med ett kitt med två hemliga lådor?
Ni hör vilken vånda.....det hade jag sluppit om jag vunnit 1 miljon................



Kommentarer
Postat av: Jeanette

ååhhh tjoho grattis till vinsten! Av erfarenhet så brukar inte dom där hemliga lådorna vara något att ha, men visst lockar det att välja dom?!

Kram

Postat av: sussi

Grattis! Du ser nu har din tur kommit. Nästa gång blir det miljonen.

2008-08-23 @ 09:37:59
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback