Arn eller Netto

Som min kollega skrev i sin blogg så är årets stora händelse här i "byn" Nettos öppnande.
En hel del smått och gott hamnade i varukorgen både sånt att äta och annat som jag bara mååååste ha.
Så nu sitter jag här och sliter mitt hår för att fatta hur denna ritplatta till pc.n fungerar en sån som jag absolut behöver.
När jag kommit på det, så ska jag vissa vilka fantastiska saker man kan åstakomma med den.

Här i "byn" har man gjort en jättesatsning på Medeltidensvärld, man har köpt in kuliserna från Arn filmerna, det snickras och fixas där, och Göteneborna  borde strömma till , men många här tycker , som en riktig "Närking" skulle ha sagt..........Det går allriiii...........
Man kan bara konstatera att lite Netto hade varit fint, det skulle medeltidensvärld må bra av.

 



Kommentarer
Postat av: Maloo

Vadå Medeltidens värld. Där kunde en ju ente ens köpa säk körv mä brö. Men på netto minsann där fanns allt och lite till. Min favvobutik från å mä nu. Fast dom har ju ingen Netterkvist direkt, där är M.V bättre.

Postat av: sussi

Absolut! Tänk om det hade varit denna uppståndelse på Medeltidens värld, då hade en trott på`t. Men där räckte det inte med Netterkvist som dragplåster en gång.. Nä, tacka vet jag Netto, där ä dä billigt, då går en man ur huse, när prisera rasar.

2008-08-14 @ 22:32:15
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: carina

Dessa Skaraborgare jag säger då det!!!

2008-08-15 @ 06:46:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback