Skicka tv licensen till mig bara, jag har ju ändå inget att säga till om

I dag ringde min mobiltelefon på jobet , det var en kvinna som sökte min dotters man.
Ja sa jag han finns inte här, jamen då kan jag prata med dig säger kvinnan som då presenterade sig och sa att hon ringde angående tv licens.
Jag säger då snällt  jag har inte tid för jag är på jobbet, hon sa då att det går fort.
Vi har tv lice ns säger ja och det står på min sambo, men jag har väldigt ont om tid........(.väntade på en taxi till en brukare).
Hon fortsätter att tjata ,och jag säger min sambos namn och att licensen står på honom, varpå hon börjar gaffla om att det finns ingen med det namnet i Götene...........och jag säger för tredje ggr att jag har inte tid...........
Hon måste ha en massa vax i öronen för hon lyssnar inte alls, jag inser nu att jag borde ha slängt på luren.Men jag tycker det är väldigt ofint att göra det så snäll som jag är så är "skatan" kvar i öronen på mig.
Då hör jag till min förskräckelse att hon säger att.....då skickar jag räkningen till dig så får du ringa kundtjänst och fixa till det..........????????

Hur i hela friden jag blev inblandad i detta har ingen aning om.
jag


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men? Vad var det där för konstig människa, vad arg jag blir! Hoppas verkligen inte att du behöver betala något, det ska du inte. Åååå sånt där blir jag galen på!

Postat av: sussi

Dessa männsiskor kan man bli heltokig på. De kör sitt race utan att lyssna på någon annan.Tvi vale för sådana människor!

2008-08-18 @ 19:50:49
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Erica

hahaha :) du vet vad jag råka ut för i våras... Nu kommer du bli tvungen att skriva brev och överklaga detta.... räker inte och ringa till dom.. DOM E DUMMA I HUVUDET som jag sagt tidigare!

2008-08-19 @ 00:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback