En ljuvlig helg...


Sambons barnbarn Pontus har varit här hos oss sen i går fm, bara att konstatera att när man är 10 månader är man inte still många minuter.
Trots att jag har fyra barn o sambon tre kan man tycka att vi borde ha ganska mycket erfarenhet av små barn.........och det har vi ju.
Men det är några år sedan och minnet har satt ett effektivt filter på hur små barn håller på.
Men "jösses" vad den lille killen kan konsten att charma "bonus mormor" och morfar.


En nybadad killa tar igen sig i morfars knä.

Inte kommer jag ihåg att barn är sugna på att leka mitt i natten, eller är det så att jag förträngt det?
Men speciellt sugen på att sova var han inte mitt i natten, nej hoppa och kräla i våran säng det var skoj det.
det är som jag säger, jag ska varken ha småbarn eller djur vid min ålder,när de tittar så oskyldigt på mig då smälter jag.
Men det är väl så att det är tillåtet när man har dem tillåns eller?



Bara att konstatera att ränderna går aldrig ur.........jag kan fortafrande köra barnvagn.
Så mina kära barn, när ni är redo så lovar jag att också vara redo som mormor och farmor, jag får ju träna som bonusmormor............




Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag får lov att säga att den kärran klär dig verkligen ;-) och Pontus är ju lik sin morfar upp i dan.(allt för att glädja morfar)

Postat av: sussi

Måste säga att de är väldigt lika, kolla mimiken. går inte att ta fel på det inte..

Att du har kört barnvagnar förr går heller inte att ta miste om. Ser otroligt bra ut du!!!!

Sicken liten goding ni fick låna, visst är de goa??

2008-08-11 @ 21:45:33
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback