En gråmulen söndag

Vaknade ganska sent idag, men pigg och sugen på att plocka här hemma.
Sambon var redan igg ute i garaget där han bygger ett rum, det blir bra när det blir klart.
Vi middan blev vi sugna på att åka och hälsa på barnbarnen i Lidköping, men den ena sov hela tiden och den andra åkte bort, så är det.......
Men Eskil var hemma en helt underbar liten krabat på sex månader.


Om man kan bli kär i en hund så är jag kär i Eskil, han är bara för skön.

Men i dag hade jag önskat att jag kunde vara i Malmö , och gå på
stajl by malmö på st. Knuts torg.
Där är det försäljning och upp visning av nya unga designers olika kreationer.
Erica och hennes vän Emelie delar ett tält där de visar upp sig och förhoppningsvis får sälja en del av vad det gjort.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

åååå vilken söt hund!

Ojoj jag hade ocså velat vara i Malmö, för jag äri shoppartagen och skulle lugnt kunna köpa hela Ericas kollektion! Det finns en viss svart klänning som hon har gjort som jag drömmer om =)

Kram

Postat av: sussi

Hade varit himla kul och vart där och fått sett kollektionen.

2008-09-01 @ 15:59:21
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback