Äntligen!

När jag äntligen vaknade i morse , så var som vanligt kaffe och frukosten klar.
Jag har en helt otroligt underbar man (sambo).
Sen säger han.......vill du åka till Skövde idag?...........va !sa jag, under alla år vi varit tillsammans så har han sagt att Skövde är inget att se.

Hur som helst vi for dit och när vi gick förbi Telia så slank vi in där för att fråga om internet och lite annat.
Vi kom ut med en mobil, nytt internet abonemang hemma och ett mobilt till stugan som man kan ha på hela dagen + en ny bärbar telefon, inte ett öre kostar det.

Och månadskostnaden för allt blir billigare än det vi har nu??? hur i hela friden kan det gå till?

Vidare till comerce och se där hittade jag 2 toppar och 2 tunikor.
Ah vi gick en trappa upp och se där fanns ett par jeans till mig halva rea priset.........139 Kr som hittat.

Nu behövdes det fika så vi slog oss ner på gräddhyllan med varsin kaffe och ett smarrigt wienerbröd. (kostad nästan lika mycket som mina jeans, men jag kommer att njuta av jeansen bra mycket längre)

Jag kom på att lagerhause
finns där, raskt ner dit för jag gillar verkligen deras alla pryttlar.
Tidigare har jag varit tvungen att vänta tills jag kommer till Malmö för att gå dit.

Hittade 4 underlägg och ett duschdraperi (som var aldeles för kort när vi kom hem)


Här ser ni underlägg och vitlökspress som man kan göra rent lätt från Lagerhaus.

Vinet är bara så gott ,inköpt på Kielresan och potatisarna har Janne plockat ur vårt land.
Att de var otroligt små får man prata tyst om.......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback