Efter en ...

Efter en tur till Lidköping och ett besök på torget med sedvanlig torghandel så åkte vi till svärmor för en fika.
Vi hade tur hon hade bakat på morgonen så det blev hallongrottor direkt ifrån ugnen.

Två tavelramar som barnbarnen ska passa i blev det.
Vi har en del underbara kort på de små liven.

Jag har princip inte gjort något idag( men så har jag också semester) förutom åkt och lämnat in bilen för lagning.
På med cykeln på bilen och sen bar det iväg.
Nu är AC,n lagad till en kostnad av 3200 kr så nu vill det till att värmen håller i sig.

Jag säger bara det Jörgen på Statiol är en hyvens kille som fixar till det så det passar oss.

När jag kom hem hade janne gjort pestopotatis och Ernst Hemingway marinerad kyckling..........ohh vad smarrigt det var.

Nu är det snart bara en vecka kvar av semestern och det är nog tur det..........så som vi gottar oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback