Är det det här man kallar semester

jag som är en notorisk bokälskare har plöjt en massa böcker , både ljudböcker och vanliga.
Nu ha jag har precis lyssnat klart på
Viveca Sten deckare i de lugnaste vatten, den är värd att läsa.
Men jag får en känsla av att hon är lite lika "Camilla Läckberg", men det gör inget för Camilla är klart läsvärd.
Händelsen utspelar sig i Sandhamn i Stockholms skärgård, hon har lyckats med att inte avslöja vem förövaren var förens i slutet.
Jag gillar henne , ser redan framemot att få läsa hennes nästa.

Camilla Läckbergs nya kan jag också rekomendera hon har faktiskt fått till det riktigt bra, inte helt lätt att fånga läsaren bok efter bok, men hon lyckas.

Det som är så fantastiskt med Ljudbok är att tex när man som jag har tillbringat dagen i sjön med lien så kan man samtidigt lyssna på en bra bok....det ni!!!

Där går jag o sjön med mina fantastiska sjöstövlar och slår vass och min Janne han gräver runt husen för att få till dränering.

Är det det här man kallar semester.......................ja för oss så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback