Tänk vad en liten bloggerska kan ställa till

När jag började att plita på min lilla blogg så var det de närmast "sörjande" som plikttroget läste vad jag skrev.
Ungefär barnen och nån utanför och så mina vänner  förstås....( måste väl hålla koll på sin mamma i förskingringen).
Sen har det blivit fler och fler som kikar in, min förhoppning är ju att ni ska tycka om det som jag får ner på tangentbordet.
Jag skriver helt utifrån vad som intresserar mig och det är väl lite som en dagbok eller något sånt.
Sen försöker jag att vara lite lagom annonym , både bjuda "ut" sig och vara lite hemlig.

Nu till saken, "någon" här i Götene som läser min blogg har skrivit, och kommenterat min 100 lista, och efter några inpass från både henne och mig så har det vissat sig att vi har många gemensamma saker.
Och hon har mailat så nu är hon inte "någon" längre hon är en person som jag ser framemot att få träffa.
Vi bodde nästan grannar i  min brandom och i dag också......visst är livet spännande.'
Snacka om att han  däruppe  drar i tåtarna för att livet ska bli lite spännande.

I går var jag hemma hos maloo  som uti skogen bor, hon hade dragit ihop ett gäng Qvinns som skulle lukta på och helst köpa ljus och lycktor.
Det var riktigt skoj och M hade gjort sååååå smarriga snitar med röror i, det var som i de fina salongerna bara vinet som fattades.
Men hon ville inte ha oss övernattande så de fick bli Icas blossa så vi höll oss på mattan och snällt åkte hem.

Väl hemma så igg med datorn för att se om jag fått ett mail från "Någon" och det hade jag, jag säger bara "Gud vad kul" jag ser verkligen framemot att få träffa dig...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Nästa gång blir det viiin, jag lovar. Jag drar hem husvagnen så kan du campa där ute. Och snittarna var smarriga, men smarrigast var nog osten, pepparkakorna och fikonmarmeladen...mmmmmm...och det gjorde ju sitt till att sällskapet var så trevligt.Tusen tack för att du ville komma. Nästa gång kör vi väl utan ljus...med bara förtäring.

Postat av: Jeanette

Men gud vad kul med denna "någon" Ibland är världen bra liten! Massa kramar till dig

2008-11-13 @ 11:38:34
URL: http://golfhustrun.blogg.se/
Postat av: Tanten

Världen kan vara så förunderligt liten. Kul när den är liten på det sättet.

2008-11-13 @ 12:38:05
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Lena Petersson

Kul när det blir så

2008-11-13 @ 17:19:02
URL: http://www.metrobloggen.se/lp
Postat av: Elena CN

Jag tycker att det är kul att titta in hos dig. Du är en utav mina favoriter:)

2008-11-13 @ 20:52:33
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback