Valseger........

Kära dottern hade en personligt valmanifest igår på msn , allt för att Obama skulle vinna valet. När jag frågade om hon trode att det skulle hjälpa, sa hon man får göra vad man kan.
Och kan, det kan hon!!!
Någon sa att valsegern bl.a berode på systrarna Kallur ,de är visst både svenska och amerikanska medborgare . (låter lite långsökt i mina öron men)
Själv är jag ju naturligtvis helt övertygad om att min dotter har ett finger med i valsegern.
Säger som dottern ..........
Obama for det people..............
Kolla in hennes nya blogg där hon kommer att skriva om sin design och annat
pollyjo

Kommentarer
Postat av: Elena CN

Många var det som röstade i alla fall!

Kul att dottern också bloggar!

Postat av: lilalili

Bloggsvar: Jag håller med dig om att vi inte är tvungna att ringa tillbaks på obesvarade samtal, men många gör det, det är ju därför de som håller på med det jag skrev om kan fortsätta med det. De tjänar ju grova pengar på det. Fick en länk som är bra om vi sprider.

Kramis

http://www.leffeboy.com/nummer/index.html

2008-11-06 @ 12:21:13
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback