Lycka och vänskap är..........

Lycka för mig är att sova bredvid den man älskar.
Vakna av att det luktar nybryggt kaffe.
Att kunna sitta tysta bredvid varandra och bara vara.

Gå i skogen och höra vinden susa i trädkronorna.
Se när ett skott rotar sig och växer.
När man hittar massor av kantareller.

När min vuxna barn hör av sig .
Att de vill delge sin mamma både ris o ros.
När jag får en kram av dom.

Bonusbarnbarnen att få "lukta" på de små är en fröjd.
Linus 8 år som frågar.....Carina får jag följa med till sommarstugan nästa år..

Bada bubbelbad med tända ljus och ett glas vitt vin.
krypa upp i soffan under filten och lyssna på en bra bok.

Ett lende från en okänd man möter.






Kommentarer
Postat av: Darya

Åh vad fint :)

Postat av: sussi

Vad fint! Det bor en liten poet i dig oxå.Det är lycka det!

2008-09-11 @ 22:24:56
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Väldigt fint skrivet...

Kram

2008-09-11 @ 22:31:27
URL: http://golfhustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback