Relationer

Livet består av en oändligt massa olika relationer, det är de som formar oss som den människan vi är.
Livet med den vi älskar , barnen ,  föräldrar, syskon, jobben som kan vara en hel del olika under åren.

jag som mitt i livet bytt jobb och bostadort har fått helt nya relationer som berikar mitt liv, samtidigt finns de gamla kvar.
Livet på en mindre ort är ett helt annat sätt att leva än som jag levt när jag bode i en storstad, ännu mer olika relationer......
När jag kom från Örebro flyttande till Lidköping så uppskattade jag min annonymitet, det var ingen som visste vem jag var.
Jag var inte barnens mamma eller syster till den eller fru till den, eller
 hon som jobbade på Tullängskolan.
Jag var Carina............mycket skönt.....................under en tid.

När det gått en tid började jag att "nästan" vinka för att säga "HALLÅ" ser ni mig????
Kontentan av det hela är att vi faktisk måste bli sedda.

Nu är jag sedd och trivs jättebra i mitt lilla samhälle Götene, men det tog sin tid.

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja visst är det så, alla människor har ett behöv att bli bekräftade och sedda. Blir vi inte det under lång tid så tror vi knappt att vi existerar.Men vi ser dig Carina och är jätteglada för att du valde att flytta till just Götene.

Jag är glad för att jag fått lära känna dig!

Postat av: carina

Tack det värmer och du är en av alla de nya be4kanta jag är lycklig över

2008-09-13 @ 12:20:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Jag tror snarare att det handlar om att folk är mätta på sånt. Avtrubbade av allt elände.

2008-09-13 @ 13:37:27
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack, jag vet tyvärr inte. Hur gammal e du då?

2008-09-13 @ 16:04:36
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback