Martorps underbara pilgrimsled

I dag gick vi en riktig långpromenad på jobbet och hade med oss fika, riktigt skönt tyckte vi alla.
Uppe på Kinnekulle finns det en plats som heter Martorpsfallen ett underbart ställe att vandra på har man tur/otur så får man gå bland kor, vi hade tur de var en bra bit ifrån oss.
Det är en
pilgrimsled så det finns små skyltar på stolpar där leden markeras 





(Om man trycker på bilderna så förstoras de)


Den här gynnaren träffade vi på ,men han var stendöd som tur var annars hade jag fått hjärtsnörp........jag kände änndå att det fladdrade djup där inne.

För någon veckas sen skrev jag här på bloggen att jag vann på kombilotteriet, och i går hämtade jag ut mitt överraskningspaket.
 
Man vet ju aldrig vad som väntar en när man väljer nått som är en överrasknin, men jag blev riktigt nöjd...
En vit stor duk, Tekanna och två fräcka muggar vann jag...

Så nu blir det till att börja dricka te...........



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men dom där kopparna, kannan och duken såg ju jättefina ut! Jag kan tipsa om Liptons Rooiboste, mums!

Kram

Postat av: carina

det ska vi prova

2008-09-02 @ 19:36:02
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback