Takdropp och nästäppa

Inte för att jag vill gnääääälla som "di" säger att vi närkingar gör, men jag vill inte vara sjuk!
Jag kurerar mig med allsköns olika hemmagjorda kurer men än har ingen gjort nytta, det är nog snarare dags att se till att jag inte visar mig, anställning som tomtens ren" Rudolf med röda mulen" är annars aktuell för mig.
Jöbacks julmusik går för fullt här undrar om inte han kan ha en läkande effekt?

Men
lillali har gett mig en award det är nog den som gör susen! med motiveringen:  Jag skickar den vidare till 7 bloggare som jag tycker mycket om att läsa, alla får mig också att njuta av deras vackra bilder.
Jag blir rörd av att mina bilder och att min text läses och uppskattas av några TACK alla ni som läser och kikar in hos mig.
Jag kan inte välja ut sju nya så jag skickar den vidare till alla som tittar in hos mig .


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig från jobbet...



Vad synd att du blev sjuk! Kurera dig så gott det går!

Fina bilder hos dig och glad blev jag när du visar från Tysklandsresan!

Kramen!

Postat av: Tanten

Det där med förkylning är inte kul. Hoppas att du kryar på dig snart.

2008-12-15 @ 11:14:17
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: elena cn

Grattis!

Hm, jobb som Rudolf...inte så dumt (hihi)!

2008-12-15 @ 22:40:55
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Ane Lagerqvist

Supergrattis för awarden... Det är du värd. Kram.

2008-12-16 @ 00:55:26
URL: http://bilderurlivet.rular.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback