Sms är inte dumt det!

"Lille" sonen är i England närmare bestämt i Manchester för att titta på fotboll, är man fans så är man!
På nyheterna i går visade de snö och massor av snö i storbrittanien, flygen var inställda och allmän kalabalik rådde.
I London har bilarna inte vinterdäck och snöplogar kan det knappt stava till där borta.
Då undrar jag hur man spelar fotboll i snö? får fråga sonen när han kommer hem.
För jag hoppas ju att han fått se sitt älskade manchester, det vore ju för tråkigt om de inte spelade.
Hur som helst ett sms kom idag där det står jag åker hem med flyg vid 19-tiden, skönt tycker jag som gått här och grunnat på kommer han hem eller blir han kvar.

Kommentarer
Postat av: Annieverse

Skönt att han kan ta sig hem!



I Sydkorea fanns det inga vinterdäck heller, däremot använde vissa snökedjor (långtifrån alla dock). En gång när det snöade ymnigt i Seoul (inte jättevanligt) blev folk så yra att de gick ut på gatorna och kastade snöboll, bilarna fick försöka väja bäst de kunde för dessa glada människor...ja du milde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback