Äntligen kom .....

I går kväll kom stora sonen och hans flickvän på besök, skönt att få rå om dem på hemmaplan.
Det var ett bra tag sedan de var här o hälsade på.
Med sig hade de ett objektiv til mig och min kamera, inköpt i Örebro.
Äntligen har jag fått mitt sigma 18-200 objektiv, det kommer jag förhoppningsvis att ha stor nytta av.

När ungdomarna har släpat sig ur sängen så blir det en tur i till staden så "J" får se hur fint det är i Lidköping.
Nu känns det nästan som att jag snart har kvalificerat mig som ambassadör över Kinnekulle byggden!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Sverige är fantastiskt vackert både här och där. Du har i alla fall fått mig lite sugen på att turista på riktigt i dina trakter.

Postat av: Emil

Tack för en trevlig stund tillsammans =)

2009-01-24 @ 21:33:12
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback