Framemot sommaren då ni!

Så har jag då varit på core igen, lite lättare denna gång, kanske för att jag fattade hur, var och när man ska göra vissa rörelser.
Kändes riktigt bra , så bra så jag fortsatte direkt efter med nästa utmaning.
STEPP........jag kan säga att jag var konstant i otakt, och åt fel håll.
Kordination och balans tillhör inte mina starka sidor, men som jag sagt tidigare skam den som ger sig.
Med en hel del träning kanske jag kan vara på rätt sida framemot sommaren!

I går var ytterligare en kollega med och vips blev det liksom lite skojigare.
jag behöver dessutom nån som peppar, annars har jag snart gjort en egen sanning som består av att, " det behöver inte du gå på"

Kommentarer
Postat av: elena cn

Åh, step prövade jag också för en 10-12 år sedan. Det var ju rent hopplöst att få ordning på fötter och alla konstiga steg och hopp. Annars tycker jag att jag har ganska bra taktkänsla.

Något som har varit jättekul var vattengympa! Vi hade små flytvästar på oss och snurrade omkring i vattnet när vi gjorde gymparörelser. Oj vad vi skrattade kollegan och jag:)

Postat av: sussi

Jag måste säga att jag är impad! Har du fått träningsfeber? Kanonbra jobbat, aktar er alla andra inför beach 2009, kram Sussi

2009-01-28 @ 23:39:22
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback