Äntligen börjar ...

Äntligen börjar livet att återgå till det vardagliga igen. Inte så att jag inte njuter av att vara ledig, det gör jag men det är nog bara att konstatera att jag passar bäst med att ha struktur.
Något jag också passar bättre med är när det är varmare, usch säger jag bara om det här kalla levernet!  tackolov att jag inte bor i Sibirien, hur klara de av det?

I går kväll kom dotter numer två med man hit, stannar tills på söndag. Det var ett tag sedan vi träffades så det är skönt att få möjlighet att få prata och att umgås. Dom vill ut i skogen så det blir till att plocka på sig värmande kläder och ge sig ut. Funderar på att ta dem med till Hastings kyrka, det är ingen kyrka  utan en plats, den ligger ovanför kleven vid västerplana storäng, jag har aldrig varit där men det lär vara en otrolig utsikt över Vänern där.
kinnekulle med omnejd bjuder på många spännande platser det gäller bara att hitta dem.
Vi får väl se när de vaknar vad som är tänkbart.

Kommentarer
Postat av: Tanten

I dag tror jag att jag ska låta maken ta mig på en lite längre rastningstur. Okänt än om det ska bli skogen eller husfönstershopping.

Postat av: AnnaKK

Hoppas ni får en trevlig utflyktsdag - alltid roligt att få umgås med de nära och kära ju! Men ta på er bra - det ÄR kallt ute idag!!! (Trots att termometern visar varmare än igår känns det kallare...!? Mer fukt i luften idag antar jag...).



Ha det toppen! :-)

2009-01-03 @ 10:57:01
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Bella

Hastings kyrka? Vore intressant att veta vad stället fått namnet från! Måste kolla upp det nu...Kan inte låta bli!



Kram!

2009-01-03 @ 17:40:14
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: Inga M

Läser Ditt andra inlägg. Hmmm tycker Du att det är sjusovare att sova till halv nio på helgerna?



För mig vore det nog att vara uppe med tuppen. Jag älskar mina långa sovmorgnar, länge i sängen, bara hissa upp den i sittställning och ta ner datorn i knät och läsa tidningarna och bloggen. Njutbart!



Fast jag har också en gubbe som ska upp med tuppen. Han går dock ut och jagar så jag får fortsätta mitt uppvaknande liv.



Du får gärna berätta om Er utflykt. Hastings kyrka som inte är en kyrka låter spännande.

2009-01-04 @ 08:14:45
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback