väntar......

I lilla Götene händer det inte speciellt mycket, åker man genom "byn" en söndag så möter man knappt en människa.
Men vi har en fantastik liten butik här Färg och fantasi som säljer en hel del  fina och skojiga saker, (som man bara måste ha.)
Till det sorgliga hör att det har brunnit där för ett par veckor sedan, så det har varit stängt en tid.
Men se nu håller de på att rusta för utförsäljning av diverse varor med 80% på ordinarie pris.
Så ni väntar vi med spänning på när det ska öppna, för som jag fattat så är det rökskadat och det kan man ju diska av.
sen så Öppnar de på nytt  i ny fräsch lokal (samma ställe).

Och på lördag så åker jag "hem" till örebro, det är konstigt det där.
När jag är hemma i Götene så åker jag hem till Örebro, men när jag väl är där så åker jag hem till Götene?
Bara att konstatera att hem kan vara mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback