Biltjuvar ?

Vaknade mitt i natten och var helt övertygad om att det var inbrott i bilen, smög upp och kikade genom spjälorna i persienen.
Det var ingen där...aha tänkte jag han har upptäckt mig den lilla tjuven, när jag stått där en stund vaknade Janne och undrade vad jag höll på med.
Så nu stog vi två stycken och glode efter tjuven...........men var var han?
Nu började jag inse´att jag nog drömt om tjuven.

Det är nog dags att sluta och  ligga och lyssna på böcker, oftas så somnar jag med nått snaskigt mord i örat och vad vet jag vad de håller på att tala om i mitt huvud när jag ligger där och sover.
Nej såndana här nätter det vill jag inte ha inte!

Efter nattens upplevelser så inser jag att tjuven hade lämnat bilen lite längre ner på gatan för jag har ju inte köpt några hörselskydd ännu.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hmm jag ser släktdrag. Din Emil har också en massa för sig på nätterna. Det kan vara allt från att gå upp och flytta möblerna på balkongen (detta skedde på mallorca) till att riva ner tavlor från väggen.

Kram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback