Jojobantningens ansikte utåt...

Jaha! så var vi där igen, jag har gått upp..........likadant varje höst, det enda som är bra med det är att det har blivit en tradition. Och traditioner är till för att hållas. Alltså är det dags för höstbantningen att påbörjas.
Traditionen är tyvärr också så att det måste hållas igen på våren. Måste ju gå ner på våren för att kunna gå upp på sommaren, ni hör ju vad sjukt....
Det finns ju olika allternativ att ta tag i detta lilla dilemma.
I dag har jag svullat i mig smågodis och avslutade det hela med vaniljglass och hallon.
Måste erkänna att jag mår så där lagom tjyvtjockt.......eller jag mår som jag förtjänar.......SÅ nu är det DAGS


Jag inser att det största felet sitter i huvudet så "lobotomi" kanske skulle vara nått, men risken är att det kan följa med några väsentliga delar.( inte alla håller med)
Så för alla ni som är i min omgivning så ..........jag tror jag satsar på traditionen.........



Kommentarer
Postat av: sussi

Det är viktigt att "bevara" sina traditioner. När det går upp och sen ner eller tvärtom så får du ju lite variation i tillvaron i allafall. Det blir ju inte statiskt om man säger så.För så är det ju att:Ju mer man tänker på att man måste ner så ju mer smäller man i sig. Lät väldigt gott med vaniljglass och hallon..

Stegräknarna kommer inom kort och kommer att fylla sin funktion i höst, eller?

Postat av: Maloo

Börja skolan. Då hinner man inte äta...bara plugga,plugga,plugga. Fast då är det ju åxå lättare att bara smäcka i sig lite godis för man hinner inte laga mat. Men man kan väl bli smal av näringsbrist också, kanske inte att rekomendera men ändå.

2008-08-22 @ 11:27:04
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback