Sömnlös natt

Vaknade vid 5 tiden och kunde inte somna om, okristligt tidigt. När jag dessutom somnade sent , blev det inte mycket till sömn.
Jag som är en notorisk ljudboksläsare har just nu Guillous senaste i öronen, men inte ser han till att jag får sova inte.
Men vid sömn besvär är det alldeles perfekt med ljudbok, sambon får sova vidare utan att jag stör honom.
Vi har haft inneboende sen slutet av juli men på lördag så flyttar de till egen lägenhet, det blir skönt både för dem och oss.
Nu står det grejor överallt som väntar på att få ett nytt ställe att bo in sig på.
Två som delar sitt liv utan barn, blir ganska bekväma, när det sen kommer två vuxna till under samma tak så märks det.
Men det har gått förvånantsvärt bra , inte helt lätt att flytta hem till mamma heller kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback