Jag ställer mig i kön som bara älskar mamma mia

Nu får jag ställa mig i kön som bara älskar Mamma mia.....

Jag kan ju inte bara ligga i sängen med den bärbara datorn hela dagen  nu när jag är sjuk, så nu har jag gjort det!!!
Tittat på mamma mia och den är bra riktigt bra, tom så att jag är lite smått förälskad i Pierce  Brosnan det trode jag aldrig att jag skulle kunna bli.

Att det sedan är hög igenkänningsfaktor i filmen vad det gäller musik, (herregud jag har ju växt upp till den musiken) gör det knappast sämmre.

Filmen med underbar musik genomsyras av humor och en förutsägbar story men,                     I LOVE IT !!!

Filmen kryllar av kändisar som sjunger riktigt bra, säger bara Stellan Skarsgård , en man med många strängar på sin lyra!


Kommentarer
Postat av: sussi

Hej! Har hört många som instämmer med dig.Själv såg jag filmen på planet till Thailand och jag tyckte inte att den var så som alla sagt. Men det kunde bero på att där var 300 personer till på liten yta kanske vad vet jag. Stellan Skarsgård är förövrigt meget bra. Kram och krya på dig!

Postat av: Dreamday.blogg.se

i love mama mia!

2008-12-17 @ 13:45:18
URL: http://dreamday.blogg.se/
Postat av: Inga M

Roligt att läsa positiva recensioner av Mamma Mia. Hittills har de jag läst varit lite, om inte negativa så, avmätta. Jag skulle gärna vilja se den. Det är ju min generations musik, eller ja, det är förstås flera generationers musik. Deras alster har ju blivit klassiker som står sig och lyssnas på om och om igen.

2008-12-18 @ 05:53:51
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback