svägerskans fest

Käraste svägerskan fyller 60 år i veckan så vi hade planerat att några skulle komma hit idag för att fira henne.
Mat och dricka är inköpt och allt skulle bli så gott och bra, om inte jag vaknat idag och är invaderad av baselusker.
Influensan har satt sina klor i mig.
Men maken är en händig man, han har styrt om så att alla ska hem till svägerskan och hennes man, lagat mat och fixat och en smarrig tårta har han också gjort.
Själv har jag legat under filten och slummrat hit och dit.
Om det hade varit en vanlig dag utan basilusker som härjade vilt, skulle jag sagt att det luktar gudomligt.
Så snart packar han bilen full med allsköns godsaker och far iväg.
Jannes cartering är uppfunnet!
Själv har jag använt förmycket eneri känner jag , tar på krafterna bara att tänka och att dessutom trycka på tangenterna är stort.


Kommentarer
Postat av: Golfhustrun

Nej stackars dig. Skickar massa krya-på-dig hälsningar! Kram

Postat av: Tanten

Så trist att bli sjuk när skojigheter är inplanerade.

2008-12-13 @ 18:08:12
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: anne

Din stackare! Att bli sjuk så där över natt bara!



Krya på dig under filten du.

Kram.

2008-12-13 @ 20:35:24
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: lilalili

Grattis! Du har fått en award inne hos mig!

Kramis

Postat av: elena cn

Åh nej! Vet precis hur det är. Jag fixade inte ens att trycka på tangenterna den första dagen. Vad synd att du missar festen, men en duktig "gube" har du minsann:)

2008-12-15 @ 00:23:12
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback