dockvagn på tre hjul

Eftersom vi hade efterjulafton här med småbarnen och några av mina stora så blev det julklappsutdelning även den 27 dec.
Tuva 3,5 fick en dockvagn hon blev överlycklig ända tills morfar och hon satte i hop vagnen och vi upptäckte att det fattades ett hjul? oj va vi letade .........första tanken var att den hade nog hamnat bland pappren.
Men icke sa nicke!!!!
En dockvagn på tre hjul är inte att rekomendera fär en liten dockmamma.
Sagt och gjort en tur till Skövde och byta av vagnen fick vi göra idag, som tur var så fanns en likadan med fyra hjul...Tack säger jag bara.


Och en lycklig dockmamma får sin efterlängtade vagn.
Kvällen tillbringadesvid köksbordet med symaskinerna på full rulle.
Och männen däckade framför tvn.
I morgon far dottern och sambo hem till Malmö och besöket känns som allt för kort, både för mig och dottern......


Kommentarer
Postat av: elena cn

Vilken otur med hjulen! De små förstår ju inte alltid att saker och ting går att fixa dagen efter utan de vill ju ha vagnen att leka med på en gång!

Postat av: Rajson

Tur att vagnen var köpt såpass nära.

Kul med besök av dotter,Har haft min stora hemma sen innan jul men imorgon åker hon till sitt i GBG.Den lilla är i Österrike och jobbar så det blir tomt.

Samtidigt så gör man som man vill igen.Allt har sin tid!

2008-12-30 @ 00:24:17
URL: http://rajsons.blogspot.com
Postat av: Tanten

Även min dotter har dragit. Det känns även här som alldeles för kort tid och alldeles för många som hon skulle hinna med. Det vill säga lilla mamma fick inte tanka tillräckligt.

2008-12-30 @ 07:20:19
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Inga M

Det känns allt ledsamt när barnen åker. Känner igen det här också!



Ville bara titta in och önska



Ett Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 10:53:57
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback