Väntar på!!!


Nu har jag varit hemma och krasslig i snart en vecka, kan inte minnas att jag varit det på många år.
Man kan ju undra hur mycket snuva kan det produceras i en kropp? det känns som det finns depåer ända nere i tårna.
Men ändå måste jag erkänna att livsandarna börjar att ge sig till känna, jag behöver inte sova hela dagen alltid något.
Och det mest otroliga är att det funkar på jobbet "utan" mig?

Jag har tom tittat på en del DVD som jag tänkt riktigt länge och då menar jag lääääänge, igår fick jag på, Underbar och älskad.....och då blev jag naturligtvis "nykär" i Mikael Nyqvist igen!
En film som det gick åt en hel del hushållspapper till jag snörvlade och grät rätt så mycket, men det var bra, det rensade kanalerna fria under en stund iallafall.



Nu väntar jag på att Milleniumtrilogin ska komma ut på bio, Mikael spelar Mikael Blomkvist där och det bådar gott.
Böckerna är mycket spännade och bra skrivna, får bara hoppas att filmerna håller samma höga klass.




Kommentarer
Postat av: Daniel

å Mikael e ju så sexig oxå!

Postat av: Golfhustrun

Oj oj ja den filmen är bra!!! Men visst går det åt papper. En annan film du MÅSTE se, visserligen är inte Nykvist med i den, utan Lassgård, är Efter Bröllopet. Men jag säger bara en sak, papper räcker inte! Ladda upp med stora filtar som du kan gråta i. Men ooooh vad bra den är.

2008-12-18 @ 11:09:05
URL: http://golfhustrun.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja det är ju kostigt att det kan gå så bra har på jobbet utan dig...

Ni har väl bra vikarier helt enkelt!

2008-12-18 @ 14:44:24
Postat av: Maloo

Ja i morrn går det ingen nöd på stället iallafall för då kommer stjärnvikarien in och styr upp det hela ;-) Så ligg du lungt och var sjuk i morrn med du. Fast du får allt se till att krya på dig under helgen. Jag vill ju inte jobba ihjäl mig =)

2008-12-18 @ 15:06:36
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Sv: Förstod på gårdagens möte att väldigt många lagts ner eller är hotade just i Skaraborg. Nu skall det kartläggas.

2008-12-18 @ 20:46:23
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: Smare

Jodå vi reder oss, men det blir en låååång genomgång på mån nu när du varit borta en hel vecka.

Ha nu en skön helg!

2008-12-19 @ 08:00:07
Postat av: elena cn

Jag älskade böckerna och längtar till premiären. Ska absolut gå och se den.

2008-12-19 @ 21:56:10
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback