Älg eller?

De som känner mig vet att jag inte sett en älg i skogen, bara på djurparken.
när jag flyttade hit till "älgriket" trode jag att nu äntligen skulle jag få se en i levande livet.
Under hösten 2006 var det två älgkalvar som sprang här i samhället som alla såg utom jag.
Så när vi flyttade hit den 15 dec då äntligen skulle jag få "se" älgen..............
vad händer..jo jägarna skjuter de stackarna 2 dagar innan vi flyttar hit???????????? hur kan de bara göra så.....
Men, nu idag så kom då äntligen dagen då jag fick se älg i skogen



Vilken lycka att äntligen få se en, men är den inte snarlik en julbock?
Men i Varaskogen fanns denna älg, jag är helt säker.......

Kommentarer
Postat av: sussi

Jättefin bild. Men du skulle vart med i Årnäs ikväll. På väg hem därifrån nu i afton sprang det en älg över vägen precis framför bilen. Vi stannade och stod och titta på varandra länge. Det är det jag säger, du ska hänga på mig så får du se älg.

Postat av: Jeanette

Jag har heller aldrig sett en älg i verkliga livet. Men nu är jag avis på dig som har gjort det =) Otroligt fin var den iallafall!

Kram

2008-07-30 @ 11:47:19
URL: http://golfhustrun.blogg.se/
Postat av: Maloo

Jag vet ju inte hurdana älgar ni Närkingar har men här i Istrum är dom stora och bruna och inte små och träiga.Jag säger som Sussi, häng på mig så ska du få se på riktiga älgar.

2008-07-30 @ 22:51:03
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback