Bonauktion i Lerbäck

I går när vi åkte hem med bonusbarnbarnen och kollade huset hemma i Götene, passade vi också på att hälsa våra nya grannar välkomna.
Svärmor i huset är en bekant så jag är lugn..........

Men idag så styrde vi bilen tillbaka till NÄRKE inte lika varmt som igår men vi saknar AC;n.
Men Jörgen på Statiol ringer när slangen är hemma , det ser jag framemot.

På em åkte vi på bonauktion till Lerbäck det var varmt det . Pappa och Janne o jag, skoj för mig som har en del bekanta i skogarna runt omkring Lerbäck.

Hur som så träffade jag Doris riktigt skoj , när vi stog där o pratade sa jag att jag måste titta till min pappa som är 85 så han inte får solsting.
jaha säger Doris vem är det? jo det är han i blårutiga skjortan som står där borta säger jag.......

Jaha............säger hon men det är en släkting till mig, (det känns som att det kan vara det till mig också)

värden är liten, jag har säkert känt Doris i 20 år utan att veta att vi har en släkthistoria ihop.

Just det är nått som jag inte har i Götene............men jag trivs väldans bra där ändå.

Kommentarer
Postat av: Maloo

Det är för att du känner så himmla många trevliga människor i Götene...och vissa är dom trevligaste av dom ALLA ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback