Murphys lag......

Somnade i stugan i godan ro och vaknade av att det blåste och regnade nått helt otroligt.
Kunde inte somna om, så där låg jag bredvid en snarkande man i flera timmar, han hörde ingenting.
Så i morse var det blött precis överallt, hm sa vi och packade bilen för att åka hem till Götene.
Tog en sväng till pappa för att se om hans lägenhet var fixad, så han slapp blötan.
Men se det var den inte, så han får vackert åka tillbaka till blötan (det är åtminstone tort inne).

Jag kan väl säga som så att E20 mellan Götene o Örebro den åker vi ofta, minst en ggr i veckan.
OCH därför så vet vi var de svarta kamerorna sitter....................

Men just idag har vi fått reda på att inte alla är tomma.

Bilen står på mig men det var min sambo som körde, ska bli intressant att se vad de kommer fram till....
vem vet jag kanske får köra i fortsättningen...

"Synden straffar sig själv" sägs det.

Tillråga på det så har jag fått besked om att jag inte är antagen på kursen som jag vill gå....

OCH ännu har inte dagen slutat...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken dag!!Inte kul alls. Ännu värre blir det när vädret är som det är.Men ge inte upp, på`t igen som di säger. Då tänker jag på kursen, nästa gång så kommer du nog med. med tanke på det andra kan man väl bara hålla tummarna.

2008-07-07 @ 20:14:43
Postat av: Sussi

Glömde fylla i men det var bara lilla mig som skrev

Postat av: Maloo

Det varväl i forskningssyfte ni körde för fort...för att se så dom inte luras med kamerorna. Och det gjorde dom ju inte då, det var ju bra. Trist med kursen men som Sussi skrev så är det bara påt igen. Jag fick reda på att det var tusen sökande till mitt lilla program så det lär nog inte bli nåt för mig heller...men då blir det komvux istället.En får ta va en får när en ente feck dä en velle som vi sger här i Västergötland.;)

2008-07-08 @ 00:03:07
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback