Under en filt............

I morgon väntar vardagen , sista dagen på semestern har jag till stor del tillbringat under en filt i soffan, lyssnande på en bok.
Catarina Ingelman Sundström har skrivit en del böcker om vikingatiden och medeltiden, riktigt bra böcker.
Nu lyssnar jag på vikingablot andra delen i en serie om vikingatiden.
Är man intresserad av historia så skriver hon på ett lättläst sätt, jag gillar verkligen henne.

Regnet har skvalat utanför fönstren i stort sett hela dagen och himmlen är jämngrå.
I fredags när vi var på Smögen så blev jag attackerad av en  geting,
som tyckte att mitt gäddhäng var "mumma" och bet sig in där.

I dag är stället varmt och rött och kliar hela tiden. Trots mina hemgjorda försök att bli av med bettet så verkar det sitta säkert där i gäddhänget.
Det är ju "rackarns" också att man är så populär av en del.........





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tigerbalsam funkar fin fint mot vissa bett, testa det =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback