Välkommen till verkligheten...

Jepp! då var man igång igen , 4 veckor går i ett huj.
Det enda som märks är att man varit ledig ,är den begynnande extra "volangen" runt magen.
Det var mjukstart på jobbet och en liten promenad hann vi allt med, bra för oss alla på jobbet.

Cyklade till jobbet , det kändes jag har ju inte rört mig på 4 veckor.
Väl hemma så klippte jag gräset , för Janne ska bygga om i garaget så han var tvungen att städa ur där.
Nu väntar duschen och soffan , tror att Ernst ska få min uppmärksamhet i kväll.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Underbara underbara Ernst! Han är faktiskt min och emils idol =)

Postat av: sussi

Men honom glömde jag precis bort idag. Attans oxå!

2008-07-21 @ 21:08:43
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: grannen

Jag har alltid tänkt att volang skulle klä dig ;)

Ernst är bra han...men konstiga kroppkakor gjorde han allt, det ska nog va orginal,tredjedels smålänning som jag är.

2008-07-23 @ 00:01:58
Postat av: Maloo

Och det inlägget var inte från grannen utan av mig. Mor min hade visst kapat datorn för eget bruk innan.

2008-07-23 @ 00:07:53
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback