Midsommar

Midsommar började med en rejäl hagelskur på fm, tur att partytaket hade åkt upp.


Solen sviker inte så under själva stångresningen så började den att lysa så fint.
Bra för de som väntade på midsommarsupen.


Supen serverades till de som ville ha, även till de som vägrade.


Efter all mat som vi vräkte i oss så kom vi till årets femkamp.
Som tur är så hamnade första vinnsterna inom familjen.Janne vann pilkastning,bowling kast i däck ,fotboll och frisbee.
Själv satsade jag på mer intellektuella frågor, och vann den som tur var (eftersom jag är ganska kaxig med vin i kroppen).



Naturligtvis ska en förstapristagare åka furstligt, så andresa fick köra limosinen fram o tillbaka tills jag blev nöjd.


Jag tror att jag inte skulle ha så stora problem med att åka ståndmässigt , provade tom hur det känns att vinka, o det gick fint det med


Kommentarer
Postat av: Maloo

Åh herre jösses...drottning Silvia är nog grön av avund nu ;-)

Och att du sover i husvagn...det händer nog bara i en midsommarnattsdröm...

Postat av: Carina

Du har fattat helt rätt

2008-06-23 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback