Nära dödenupplevelse?

Uhj vilken pärs måndagskvällen och natten blev.
Vi "mönstrade " på Stena skandinavia glada i hågen, själve befälhavaren upplyste oss om att det skulle blåsa ca 20 sekundmeter.
stursk som jag är så tyckte jag att det är väl inget.



Vi 20.00 låg jag med huvudet i toan och det ska jag säga er att det är ingen vacker syn det !!
Medans mina käraste inte verkade lida speciellt av seglatsen.
Syster hade mäkta skoj skrattade åt eländet, och sambon höll sig åtminstone för skratt.

Vi hade slagit till med capten class med conecting door , och med det menas att vi låg i fören.
Och att det bjöds på vin och godis...
När det var som värst fick jag för mig att vi gått på isbrytaren som gick till Svalbard.
Det knakade och "brötade" och vatten slog upp över fören.


När jag väl hade tömt allt kröp jag till sängen och vågade knappt andas och allra minst röra mig.
Men när natten var över och vi så småningom vaknade så var det lugnt, men värre var det med tröttheten

Men jag  och mina kära överlevde ,och det sägs att man glömmer......svårt att tänka sig nu men jag har ju ändrat mig tidigare så vem vet.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

stackars, stackars dig :( Och visst blir det så att man lovar att vara snäll resten av sitt liv om man överlever? Fast det är också sånt som man glömmer så småningom ;)

2008-06-25 @ 22:30:57
Postat av: sinneskatten

Det är svårt att tänka sig att vara snäll hela livet, det får jag nog jobba på.

2008-06-26 @ 08:20:26
Postat av: Jeanette

Fyfyfyfy för att vara sjösjuk. Jag åkte en liten båt uppe i Norge en gång och blev totalt sjösjuk. Jag kräktes och hade alla möjliga färger i ansiktet. Hade jag inte haft övervakning så lovar jag dig att jag hade hoppat överbord, det var det enda jag tänkte på, allt för att slippa må så dåligt. Men du var stark och bra som klarade det! Hoppas ni har haft det bra för övrigt.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback