Vassröjning i söndags

Våra små andungar är helt orädda och mamma and verkar lita blint på oss



När frukosten var avklarad så skulle "plastbyxorna" provas



Sedan måste jag ju bara prova om det funkar i sjön.



Just här är det dybotten så det är så lagom käckt att sjunka ned i dyn.
Men fram med lien och på´t bara. Det gick riktigt bra ända tills mina små vänner ville vara med.




När jag flyttade mig till andra sidan så simmade de efter medans mamman låg och guppade i godan ro.



Det var dags att sluta när de tom var uppe på lien och kröp om kring.
Jag hoppas att de fått lite mer förstånd när jag ger mig i nästa ggr.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men det där såg ju ut att gå riktigt bra =) Du är iallafall väldigt fin i vadarutstyrseln!

Postat av: Maloo

Ja, gummidräkten klär dig...den behöver du inte alls ha gömd i garderoben ;)

2008-06-16 @ 21:43:17
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback