Kan det bestämma sig nångång!

Förra helgen var jag i Malmö hos Erica, då höll värmen på att få mig att storkna i bilen. Ac;n i bilen vägrade att fungera ända tills vi (bilen o jag) kom till varberg.
Då helt plötsligt fungerade det.

En stressig helg med pyssel inför modevisningen nästa helg, jag som är en sån som går och lägger mig tidigt fick vara i gång till ett på nätterna.
Men kul var det, kanske jag bidrog med en del.

Denna helg skulle vi till stugan, men det var så kallt och regnigt att vi blev tillsagda att det var ingen ide´att ens tänka på att åka.
Ganska skönt att få en helg hemma.

För nästa helg bär det av till Malmö igen, då ska vi på modevisningen.
jag kommer att vara minst lika nervös som Erica och då ska jag bara sitta i publiken.
Kommer det att vara sommar då eller kanske drivis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback