Solsken i Åsbro

En helt underbar helg , varför åka utomlands när man kan ha det så gott i Sverige.

Efter att ha packat bilen så drog vi snabbt till stugan. Solen har varit på sitt allra bästa humör och vräkt över oss sina värmande strålar.

När vi kom till laxå kom det sms från Micke..........kommer ni?  visst svarade vi snart där.
Efter att allt var innbaxat så kunde vi koncentrera oss på att ta helg.

Över till Micke och Marie där grillen stog på.

image14
Denna fantastiska eldhållare spred både värme och höll knott och annat otyg borta.

Lördag plantera sommarblommor stog på schemat, iväg till hemmaträdgård där finns det mycket som man bara måååste ha.

På eftermiddan kom Emil o Jeanette och då passade jag på att smyga på dom.......inget undgår en mamma inte.
image15


Kommentarer
Postat av: Jeanette

å vad jag älskar att vara med på kort! *ironisk*

Men det var en väldigt fin dag och vi hade så himla mysigt tycker jag! Vi ses om två veckor, för jag vet en som fyller då :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback