Jag har fått en Award det ni!

Har sett att det delas ut awards till en del bloggar och tyckt att det är en kul grej, och idag när jag kom hem och öppnade upp datorn har "jag" fått en av Plasttanten jösses som man säger här i västergötland vad förvånad jag blev.
För att inte tala om vad glad jag blev.  
                                              
 

Om jag förstått det här rätt så ska jag ge sju nya bloggar uppmuntran och det gör jag så gärna.

Plastanten  för att du är en så positiv bekantskap, tack för att jag fått lära känna lite av dig.
Malooskrypin får en för att du är du och har förgyllt mina tidigare tisdagar
.
Modhsarea för att  nu väntar vi på mera, blogga på.
Birgitta karlsson jag vet att du läser sätt igg och börja blogga du har massor som vi vill höra.
Eleenas sida för att du inspirerar mig.
Syster Eva som jag läser med glädje, mycket tänkvärt.
Pollyjodesign för att du förverkligar det jag en gång drömmde om.
golfhustrun du lever med en av de käraste jag har var rädd om honom..


Kommentarer
Postat av: elena cn

Tack, tack! Vilken fredagskaramell!

Otroligt roligt att jag kan inspirera!!

Postat av: Erica

Tack :) hihi finaste! KRAM KRAM

2008-11-28 @ 20:21:00
URL: http://pollyjo.blogspot.com/
Postat av: Golfhustrun

Åh tack!!! =) vad ga jag blir. Och vet du, det finns inget i hela världen som jag är så rädd om som Emil. Han är mitt allt och jag släpper honom aldrig.

Kram på dig

2008-11-28 @ 20:51:08
URL: http://golfhustrun.blogg.se/
Postat av: anki

Tack för din kommentar i min blogg :-) och tack för uppmuntran att ta fler fågel bilder.

Att du fått en award förstår jag, en mycket trevlig och intressant blogg du har. Har lagt in en länk på min blogg till din... :-)

ha en skön fortsättning på kvällen

2008-11-28 @ 21:40:27
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Tanten

Tack o tack! Jag hade ju naturligtvis glömt att klippa in reglerna men det fixade sig ju ändå. Jag skyller på att det är en del i huvudet nu.

2008-11-29 @ 13:21:01
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Birgitta Karlsson

Har väl inga planer på en blogg precis, men nåt blir det såsmåningom. Fast liksom Alfons ska jag först bara... å så bara göra det... och sen ska jag göra detta... Men sen så kanske ; )

2008-12-01 @ 15:37:33
Postat av: Birgitta Karlsson

Nu när jag läser andra kommentarer så inser jag att en AWARD är ngt mkt fint. Och då måste jag ju visa att jag (tro det eller ej) kan visa en liten gnutta polityr i mitt uppträdande, så jag niger ända ner till golvet (inte så långt) och säger Tack Carina!

2008-12-01 @ 15:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback