Napalm?

Äntligen har jag förstått varför jag flyttat från Kumla, tidigare trode jag att det berode på att jag träffat Janne .
Men i dag läser jag i
Nerikes Allehanda att det kommer 26 ton napalm till Kumla.
När jag letar i minnet ( inte så svårt eftersom just långtidsminnet aktiveras vid min ålder) så var det ett herrans liv när Sakab skulle dras igg i Kumla.
Det är en stor anläggning i Kvarntorp där man förstör olika "hemska" saker och nu har turen kommit till napalm.
Jag är helt övertygad om att när det väl är på destuktionsanläggningen så är det inga problem, MEN det ska forslas dit på våra vägar från hamnen i Göteborg.
Jisses kom just på att E 20 går förbi Götene!..

Kommentarer
Postat av: Maloo

Tur man bor så skyddat här i urskogen. Fast 26 ton låter som om det skulle räcka till att svepa in även Istrum i förstörelsens förödelse. Tur jag har handlat ljus i dag...i morgon kanske det hade vart försent ;-)

Postat av: Elena CN

Men, usch vad läskigt! Sånt som jag inte hade en aning om!

2008-11-12 @ 23:30:20
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback