Heldag i Örebro

Styrde bilen mot Örebro ganska tidigt i morse för idag gällde det att hinna med mycket.
Först en sväng till stugan för att kolla att allt var ok, det var det men ruggit och rått, vi är nöjda över att vi åker hem i kväll till värmen .
Vi gjorde stan på fm och inhandlade oss varsin jacka, in och ut i affärer sen till Clas Olsson, tänk vad mycket spännande för män det finns i den boa.Måste erkänna att jag inhandlade stegräknare och  hörlurar, jag konsumerar en hel det eftersom jag lyssnar på böcker.
Ps! jag sover med en hel del talande uppläsare, och med det så trasslar jag in mig i sladden.
Jag är glad varenda morgon att jag vaknar, eftersom jag gillar deckare och lever farligt i sängen.
När det var avklarat hade vi stämt träff med min son och hans tjej, eftersom Emil fyller 29 år på måndag så ville vi bjuda ut dem på mat.
Jag säger bara
Efesos det är en resturang med helt gudomlig mat, gott mycket till rimligt pris.
Efter den delikata maten åkte vi hem till födelsedagsbarnet och mumsade i oss kaffe o tårta plus en hel del annat.

Och när ni ändå var i närke passade vi på att ta en tur till Kumla och lämna en del saker till min dotter som var och hälsade på sin pappa.

Nu hemma i Götene under filten i soffan och ett glas vitt vin känns det som att det har varit en dag som jag är helnöjd med.



Kommentarer
Postat av: emil

Tack för idag =)

Det var mycket trevligt =)

2008-10-04 @ 22:25:45
Postat av: Maloo

Ja herregud den resturangen glömmer man inte i första taget. Du åker inte på trädgårdsmässa nästa år utan mej bara så du vet, då kanske vi kan ta en favorit i repris.



Och det där med hörlurarna i sängen låter vådligt,det är ju inte bara det man hör i dom som kan bli rysansvärt. Det kan ju bli värsta mardrömmen av att "han närmaade sig sitt tilltänkta offer, spände repet mellan sina fingrar och förde det med en van rörelse, runt hennes hals...SKRIIIIK Åh herre gud vilken tur att jag vaknade och det bara var hörlurarna som snott sig ett par varv. Nästan ett uppslag till en egen deckare.



Själv lyssnar jag på Terror just nu med han Östlundh eller vad han hette. Väldigt bra men en trökig Daisyuppläsare. Det får gå ändå för den är sååå spännande.

Ha det bra.

Postat av: anne

Ni måste ha gett er iväg riktigt tidigt som hann med allt det där!

2008-10-04 @ 23:32:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ina

hej! glad överraskad! du verkar vara en glad prick!det är mkt glädjande, det behövs här verkligen nu!du märkte väl hur många ggr jag skrev "glad", haha!

men ursäkta om jag stavar fel, det är dags att tänka på sängen. men ingen deckare för min del, tack, haha!

ha det bra, imorrn jobbar jag hela dan, men nu vet du, så skriv gärna, jag svarar när jag kan!

2008-10-05 @ 01:17:36
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: Elena CN

Vilken trevlig dag! God mat, fika OCH en jacka.

Jag brukar inte lägga mig med hörlurarna men däremot har stegräknaren hamnat i sängen några gånger:)

2008-10-05 @ 23:21:58
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback