I väntans tid.........

Sambon har varit ledig hela veckan och pysslat hemma i Götene, han har byggt ett rum i garaget och lagt sten runt huset, jättefint och praktiskt.
Ett av förutsättningarna med hans semester var att jag skulle jobba????
Enligt honom blir det inget gjort när jag är med????

Men foglig som jag är så jobbar jag snällt vidare på mitt "löne" arbet,  (och hoppas på att han inte menar det bokstavligt, det där att inget blir gjort).

Men när jag kom hem från jobbet var allt klart föravfärd till stugan , vi ska fixa och dona innför hösten o vintern.
Så kanske det blir sista ggr vi sover där tillsammans, jag ska sova där nästa helg själv.
Jag ska nämligen åka till Frövi och träffa mina vänninor på söndag, det ska bli helt otroligt kul, jah har inte sett dem på fem år.
Så då tänkte jag att det passar att åka hit och sova, klippa lite gräs det växer ju helt otroligt i fukten här.

En "spännande" som kan inträffa när man åker hit är att man blir stående vid järnvägsövergången.
Det inträffar ca två ggr varje dag och............naturligtvis när vi skulle passera övergången....
Jättekul att stå och vänta 20-30 minuter en fredagskväll när man åkte ett antal mil dessutom.


väl där framme så konstaterade vi att det int fanns någon ved så då får man ta till fusk varianten, med en duger den med.



Vad kan man mer begära öppenspis vitt vin och ensammna i en skön miljö.......

Sov så gott...........




Kommentarer
Postat av: Maloo

Ja vin skulle jag med behöva men jag är rädd att om jag börjar kolka i mig så kan jag inte sluta (behöver lugna nerverna vettu) så det är nog bästa att avstå. Men jag dricker med ögonen från din lilla blogg.

Postat av: sussi

Men herregud vad mysigt ni har det o alldeles själva, undrar var detta ska sluta.

Så det är det sista nu innan vintern knackar på, förutom din visit nästa helg.Ja en sommar går allt för fort, men lika snabbt är den åter igen kan man ju alltid trösta sig med. Ha det mysigt i höstmörkret!!

2008-09-05 @ 23:12:20
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: sussi

Men herregud vad mysigt ni har det o alldeles själva, undrar var detta ska sluta.

Så det är det sista nu innan vintern knackar på, förutom din visit nästa helg.Ja en sommar går allt för fort, men lika snabbt är den åter igen kan man ju alltid trösta sig med. Ha det mysigt i höstmörkret!!

2008-09-05 @ 23:12:48
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: sussi

Men herregud vad mysigt ni har det o alldeles själva, undrar var detta ska sluta.

Så det är det sista nu innan vintern knackar på, förutom din visit nästa helg.Ja en sommar går allt för fort, men lika snabbt är den åter igen kan man ju alltid trösta sig med. Ha det mysigt i höstmörkret!!

2008-09-05 @ 23:14:21
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: janne sambo

ja när höst mörkret kommer så är det så gött när man kan laga lite go mat å ett himla gött vin de är chrmen med höstmörkret

2008-09-06 @ 08:11:42
Postat av: carina

Jag tror jag fattar vad du menar Sussi....."ler"

2008-09-06 @ 08:46:49
Postat av: Jeanette

ååå det där såg mysigt ut! smart med värmeljusen =)

Hoppas ni får en bra helg

Kram

2008-09-06 @ 11:37:13
URL: http://golfhustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback