Det händer en del på 5 år

I morse tog jag bilen och for i väg till Frövi för att träffa mina vänner, det är 5 år sedan vi sågs sist men det kändes som igår. Vi träffades på en kurs som vi gick 1999-2000 , det finns mycket minnen som kommer fram och många skratt.
Det har hänt en hel del på 5 år fast man kanske inte tycker det själv, men när vi satt där och pratade så inser man vad mycket som hänt, med oss allihopa.
Vi skulle träffas i Inga Lenas lokal på hennes företag
AGAPE, hon arbetar som massör och har en liten affär och ett fantastiskt museum med saker ur hennes familjs historia , med många saker man kände igen.
Eftersom det är ca 20 mil att åka så tog jag försäkerhets skull semesteri morgon och stannar i stugan över natten.
Jag kom hit för ca en halv timme sedan och jag kan säga att det är mörk här och jag är garanterat ensam finns inte en lampa som lyser förutom här då.
Nja jag måste väl erkänna att det är fullmåne så den stora lampan lyser.
Här inne i värmen har jag tänt en brasa i kaminen och tv,n är på så inte tystnaden blir alltför påtaglig.
Jag har tvivlat på att jag är så morsk som jag utgett mig för att vara när det gäller att sova här själv, men nu känner jag att det är inga problem och det är riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: vivan

Gör det..den är värd varje krona!

Om man gillar Abbas musik...så är det ett kanontillfälle att få lyssna till dem...kramiz:)

Postat av: Lissen

Vad trevligt att träffa vänner sådär!

Ibland är det lite spännande att våga göra saker man inte tror att man kan.Du är nog lite morsk!

Ha det så gott

2008-09-14 @ 22:43:57
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: sussi

Det där med att sova ensam är nog inget problem för dig. Vad kul att ni hade det bra på er tjejträff, det är sådana tillfällen som förgyller livet. Du behöver ju inte ha bekymmer om jobbet imöra för då hoppar jag in vet du!! Ska bli kul!

2008-09-14 @ 23:01:45
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback