2009 har en spännande fotoutmaning

Akson har en ny fotoutmaning som sträcker sig över hela året!
Tycker det låter mycket spännande så jag grunnar på nya bilder till den gå in här och kika, det gäller att många är med.


Regler!

365 Foton Utmaningens Regler

  1. Fotona måste vara tagna under 2009
  2. Endast dina egna bilder är tillåtna
  3. Gör ett inlägg som matchar varje tema
  4. Gör egna teman upp till 50 gånger under året
  5. Bilderna kan vara redigerade eller inte - valet är ditt
  6. Dina bilder, texter och kommentarer ska vara lämpliga för alla åldrar
  7. Stöd med-deltagare med kommentarer och feedback
  8. Ha roligt och lär något

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Jag är med.. börjar på Ettan:-)

Kul med fotoutmaningar.. det blir fler och fler, men man behöver ju inte vara med på allt var vecka..

ha de gott o fin helg.. här är det Let´s Dance som gäller:-)

Postat av: Golfhustrun

Oj, spännande. Ska fundera på om jag ska vara med. Men det lutar åt att jag vill det.



Ska sova på saken.



Kram

2009-01-09 @ 19:43:10
URL: http://golfhustrun.blogg.se/
Postat av: akson

Hoppas att du hänger med på utmaningen och många fler!

2009-01-09 @ 21:11:33
URL: http://aksonfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback