Punka,hälsa och horoskop.

Fredagens cykletur till jobbet gick bar till börja med, men efter ett tag så pös luften ur framdäcket.
Bara att börja gå, nu var det som tur va inte så långt kvar till jobbet.
I går när jag yogade så lagade kära maken cykeln, och han har även fått iordning på min dator.
Vad skulle jag göra utan den mannen!

Jag är ju som jag nämt intresserad av mycket, en av de saker som fångar mitt intresse är astrologi.
Inte så att jag kan det eller pysslar med det, jag har en väninna som är riktigt duktig på det och även ställer horoskop på beställning.
Hon gjorde ett till mig för många år sedan och nu när det gått några år kan man konstatera att en hel del har slagit in.

men ni som bara är så där måttligt intresserade kan gå in här och
ställ ert dagshoroskop, och kanske det är just vad ni behöver veta som kommer upp!

I mitt står det så här om 
Hälsa
Du satsar väl ambitiöst just nu, och du bör vara uppmärksam på kroppens signaler..

Hm......... VET dom om att jag börjat träna!!!!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback