Skam den som ger sig!

I går var jag på core så nu vet jag vad det är, mycket mag och ryggträning. Jag helt enkelt att stärka upp muskler i de delarna.
"M" och jag hade stämt träff för att begå gemensam premiär i gymriket, en viss fasa fanns hos mig att jag skulle bli utittad i mina för små byxor.
Men det var ingen som var intresserad av vad jag hade på mig, borde jag iofs förstått. (Nu är jag ju ganska duktig på att fabricera ihop en sanning som bara jag tror på)
Många var vi som låg och trängdes i salen, men som man säger finns det hjärterum så finns det stjärterum! och en hel del "stora" stjärtar hade hittat dit.
Gick riktigt fint för mig, att jag sen var åt fel håll hela tiden och hade svårt att hålla balansen det får man bortse ifrån!
Jag hade onda aningar om att jag inte skulle kunna klättra upp på cyklen idag och ta mig till jobbet.
Vaknade  i morse med träningsvärk, så nått rätt måste jag gjort på coren, sen att träningsvärken sitter i nacken får man bortse ifrån.
Så att cykla det gick fint, trots att det var ren isgata där jag tog mig fram.
Så nästa vecka är det på`t igen , det är väl själva den om jag inte ska lära mig att balansera på ett ben och att vara åt rätt håll.


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, en sanning som man bara tror på själv är den bästa sanningen ;)



och en sak är säker i alla fall.... katten skulle kunna lära sig att gå på toa tio gånger fortare än vad det skulle ta för sambon att lära sig gå upp på morgonen ;)

Postat av: elena cn

Bra jobbat! Men att du bara vågar dig ut på cykeln när det är så halt! Jag slutade cykla efter höstlovet och sätter mig inte på den igen förrän efter påsk:)

2009-01-21 @ 20:41:03
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Annieverse

Min erfarenhet av att träna på gym är att den stora majoriteten bara är intresserade av vad de själva har på sig och hur de ser ut, så jag tror att du kan vara lugn på den fronten....och visst är det lite skönt på något sätt med träningsvärk?

2009-01-21 @ 22:15:53
URL: http://annieverse.wordpress.com
Postat av: Maloo

Jag har kört core bra länge men jag är nog felbyggd för jag gör alltid åt fel håll. Kanske har att göra med att jag är vänsterhänt ;-) och då hellre börjar med den sdan. Eller så är det för att min hjärna inte begriper spegelvänd information. Men där var steppen 10 ggr värre för det var även olika kombinationer inblandade. En åt gången är nog för mig.



Ett tips bara när man gör ut-fram-upp-bak med bena i core är att ställa sin vattenflaska på behörigt avstånd. Det blir så jobbigt när man stör ledaren med en fullträff på flaskan. Alltså rent hypotetiskt. Jag skulle allllriiii göra nåt så dumt =)

2009-01-21 @ 22:43:45
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Bra tjejen, skam den som ger sig och det är klart att du kommer fixa det där. Förr eller senare;))

2009-01-23 @ 17:23:04
URL: http://ulricatorning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback