Core vad är det?

 I vår lilla kommun är vi  sponsrade för att röra på döfläsket, så i morgon ska jag sälla mig till de andra och börja på en provmånad på gymmet.
Min kollega som har sagt att det skulle hon minsann inte göra! har av någon anledning tackat ja till en provmånad och nu lurat med mig.
Jag har ingen aning om vad core är mer än att det ska vara nått med bålstärkning eller något sådant.
Kollegan "M" har haft bekymmer om vad hon ska ta på sig, och jag har väl tyckt att det spelar väl ingen roll vad man har på sig!
Men nu när det närmar sig har liksom verkligheten kommit ifatt mig,  i morgon ska jag ha något på underkroppen!
Kan bara konstatera att det ser ganska slarvigt ut med en överviktig "tanta" i trosor på gym!

Det enda som finns här som i nödfall duger är ett på ett nummer för små byxor, jag skulle behöva ha den där provmånaden när jag passar i brallan!
Men skam den som ger sig jag tar dem och chansar på att när månaden är slut sitter byxorna som de ska, man får inte vara rådlös för då blir en byxlös!

Och "M" ....som vi närkingar säger, du behöver alriiii låtsas om att du känner mig!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hi hi jag har en kpmpis, E, som har tränat Core. Enligt henne var det det värsta hon har varit med om. Men hon rasade i vikt! Hon har sagt att man är död medans man håller på med det, men att man märker skillnad fort i kroppen. Hoppas du kommer gilla det!

Postat av: Tanten

Det där lät både nyttigt och jobbigt.

2009-01-19 @ 18:29:12
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: annette

Har prövat core vid ett par tillfällen, mycket bra men jobbig grej, gäller att hitta en punkt och komma ihåg den genom övningarna.

Skall bli kul att höra vad Du tycker, ta en stor T-tröja över den för lilla underdelen;)

Kram //annette

2009-01-19 @ 19:22:29
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Hihi! Jag gick till sonens garderob och snodde ett par gympabyxor:)

Har ingen aaaaning om vad core är...betyder väl kärna på engelska?

2009-01-19 @ 21:02:42
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Maloo

Få höra nu...hur gick det. Eller ännu hellre, känn efter i morgon och berätta hur det känns. Och nästa steg nu blir väl step. Då gäller det att ha koll på koordinationen vill jag lova.

2009-01-20 @ 22:40:23
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback